Tassen en zo

Vandaag maar eens een tas in elkaar gezet. Het idee van deze tas had ik al een tijdje. Ik had het idee namelijk opgedaan in de Burda die ik afgelopen sinterklaas van mijn moeder had gekregen, alleen had ik toen nog niet de juiste stof. Die stof kwam ik een tijd terug tegen. Ik was Deventer aan het onveilig maken en kwam daarbij in een stoffenwinkel terecht.En daar vond ik deze stof. Ik moest gelijk aan deze tas denken…

Sorry, ben de naam van de stoffenwinkel vergeten…

Door allerlei andere bezigheden en andere naaiprojecten, was de tas er echter nog niet van gekomen. Maar vandaag dus wel…

Dus bij deze het resultaat: een tas met een dubbele bodem, met rits…

Voor wie deze tas graag zou willen hebben, daarvoor heb ik goed nieuws: de tas is te koop…

Geef een reactie

