Unieke kleding

En ja, natuurlijk moest er ook nog een blog komen met de kleding die ik zelf maak…. Dus bij deze. πŸ™‚ Ik ben nog lerende er in en leer dus bij ieder project nog bij. Ik vind het erg leuk om bij mezelfΒ  te zien, dat ik steeds beter wordt. Momenteel leer ik het mijzelf allemaal aan door het gewoon te doen, maar ik sluit niet uit, dat er in de toekomst nog wel les gaat volgen om nog beter te worden en dan lijkt mij het ook supergaaf om certificaten te halen. Dus wie weet in de toekomst…

Voor nu in ieder geval het jurkje dat ik voor mijn verjaardag heb gemaakt. Gisteren, toen ik mijn verjaardag vierde (vandaag eigenlijk echt jarig πŸ˜‰ ) al heel veel leuke reacties op mijn jurkje gekregen. Dat doet een mens natuurlijk altijd goed πŸ˜‰

Zelf ben ik in ieder geval trots op hoe de blinde rits er in zit… Ik kan mij niet herinneren, ooit een keer eerder een blinde rits ingezet te hebben, maar eens moet de eerste keer zijn πŸ˜‰ De vorige keren dat er eigenlijk een rits in een jurkje hoorde, kon ik uiteindelijk zonder rits in de jurk komen πŸ˜‰

Ik ben wel een klein beetje uit mijn comfortzone gegaan, vanwege de mouwtjes en onderrand van nepleer/skai leer. Maar ik ben blij dat ik dat gedaan heb, ik ben blij met het resultaat. Wel bedacht ik mij, dat mouwen inzetten waarschijnlijk nooit mijn favoriet gaat worden, net als het verwerken van nepleer en dat die combinatie dus helemaal de nodige moeite heeft gekost, maar het is gelukt…. En nu weer op naar het volgende project…

Alleen nog ding bekennen, het spijkerjasje heb ik niet zelf gemaakt hoor πŸ˜‰ Dat lag voor nog geen 10 euro bij het kruidvat en paste zo mooi op het jurkje, dat ik het niet kon laten hangen… Wel handig,Β  omdat het nog niet de hele dag warm genoeg is voor korte mouwen πŸ˜‰

 

Een gedachte over “Unieke kleding

Geef een reactie

